Oss-het Maasland

Na het succes van vorig jaar willen we wederom heel graag een avond organiseren waarbij we op ontdekkingstocht door een tuin gaan onder begeleiding van tuincoach Elisabeth.

Dus meld je aan voor woensdagavond 22 mei om dan door een onbekende tuin te wandelen waarbij Elizabeth de tuincoach meer vertelt over zichtlijnen, bodem, schaduw, zon en nog veel meer. Iedere tuin is anders en daardoor is het verhaal van Elizabeth ook iedere keer anders.

Foto: NatasjaMaar we kunnen dit niet zonder een tuin. Wil je meer weten over je grondsoort en welke planten het er beter op doen, of twijfel je of je slimme keuzes over zichtlijnen of wat dan ook hebt gemaakt. Meld je aan om voor jouw tuin interessante professionele informatie te krijgen waar je wel of niets mee hoeft te doen.

Je kunt je voor beide onderdelen aanmelden bij Monique (voorzitter(at)oss.groei.nl).

Datum en tijd: woensdag 22 mei 2024 van 19.00 uur t/m 21.00 uur

Locatie:           volgt t.z.t.

Kosten:            € 5,- voor leden, niet-leden betalen: 10,-. Na aanmelding overmaken aan KMTP Oss en Omstreken: NL11 ABNA 0524 8233 24 onder vermelding van naam en lidmaatschapsnummer G&B.

Aanmelden:      uiterlijk vóór 10 mei 2024 bij Monique (voorzitter(at)oss.groei.nl). Vragen over betalingen: Sjaak: penningmeester(at)oss.groei.nl of tel. 06-38941225.

Aantal

deelnemers:      ± 15 deelnemers.