Oss-het Maasland

Nieuwsbrief van Groei&Bloei Het Maasland (Oss) met nieuws over lezingen, tuinbezoeken, bloemen, planten, tuinieren en bloemschikken.

Groei&Bloei Oss maakt regelmatig (behalve in de zomermaanden) een Nieuwsbrief. Deze Nieuwsbrief houd je op de hoogte van interessante zaken: het actuele programma, de eerstkomende bijeenkomst met een lezing, tuinbezoeken en het laatste nieuws over planten, tuinieren en bloemschikken.

De meeste leden ontvangen de nieuwsbrief (gelukkig) per mail. Deze vorm van verzenden betekent een belangrijke kostenbesparing voor de vereniging. We besparen daardoor immers veel op portokosten. Daarnaast biedt de digitale versie meer mogelijkheden dan de geprinte versie, je kunt vaak doorklikken naar interessante websites (bijvoorbeeld over het onderwerp van een lezing).

Het aanmelden voor de digitale nieuwsbrief (omdat we jouw mailadres bijvoorbeeld nog niet kennen) kan via de pagina Aanmelden digitale Nieuwsbrief.

Mocht het je niet bevallen dan kun je je altijd weer afmelden.

Ontvangers van de digitale Nieuwsbrief ontvangen ook automatisch de Nieuwsflits; daarmee herinneren wij je aan komende activiteiten.

Maar als je geen digitale versie kunt (of wilt) ontvangen, kunnen we je natuurlijk probleemloos de geprinte versie blijven sturen.