Oss-het Maasland

Monique Paalvast

voorzitter@oss.groei.nl

Ik woon sinds 2014 in Lithoijen. Verhuisd vanuit de randstad. Ik had daar een klein tuintje en wilde graag meer ruimte en wat meer stilte. En dat heb ik gelukkig gevonden in Lithoijen. Ook ben ik vrijwilliger bij landschapsbeheer Oss voor de activiteiten in Lithoijen. Ik heb 2 kinderen en 3 kleinkinderen.

Penningmeester/ledenadministratie

Sjaak Thomassen
email penningmeester@oss.groei.nl

Secretaris

Ik ben Natasja Veld, geboren en getogen in Oss. Alles wat groeit en vooral bloeit vind ik leuk, of het nu binnen of buiten is. Samen met Marco heb ik een stadstuintje; voor ongeveer 20 m2 en achter 100 m2, waar ik al mijn tuinenthousiasme ieder jaar op los laat.

email info@groei.oss.nl

Bestuurslid

Henk Schuurmans

Betuurslid

Ik ben Dina Bol en woon met John en onze 2 kinderen in Oss Werk in de Thuiszorg en heb een eigen moestuin waar ik biologisch groente fruit en bloemen teel.

Dina Bol